Bröllopsbilder





Best man: Johan, tärna: Susann, morbror/fadder: Joakim, Man; Jonas, Fru; Therese, Son; Hampus, Moster/fadder; Emelie


Jonas, Hampus & Jag


Jonas, Hampus & Jag


*Man & Hustru kyss*


*Hampus döps*


*Innan vi går ut*


*Nu har familjen Lindskog kommit *


*Skär bröllopstårtan*





 

Bröllopsbilder | |
#1 - - Maria:

GRATTIS!!! glömde och gratta er sist vi sågs. ( förskott då). Superfina kort verkligen.



sköt om er!

#2 - - Sanna:

Vad fina ni var :D

#3 - - Emma:

Åh vad fina ni var.

Och en grymt snygg klänning du hade!



Jag längtar till dagen då jag ska gifta mig! =)

#4 - - Åsa:

Villken fin klänning du hade på bröllopet:-)

#5 - - Åsa:

Villken fin klänning du hade på bröllopet:-)

#6 - - Kristoffer (Mingus pappa ):

Jaha detta visste inte jag ens...

Man får ju säga Grattis ett par månader senare då :D

Jätte fina bilder.

Kram Jahnke

Upp