Vuxna killen

Ja, igår gjorde Hampus något som han aldrig har gjort riktigt förut.

HAN RULLADE RUNT!!!

Han vände sig från mage till rygg. Han sköt ifrån medn ena armen och benet och tog sig runt på första försöket, han stannade inte till på sidan som han har gjor förut. Var ju sedan tvungen att vända tillbaka honom för att se om han skulle göra det igen eller om det bara hade varit en "olycka". Nja, han var mest irriterad på mig för att jag hade vänt tillbaka honom, så han snurrade bara runt på magen. Denna gången vände han sig 180 grader, så duktig så.

Men sedan på kvällen ville jag ju visa Jonas att han verkligen hade vänt på sig. Hampus på mage i gymet igen och vist vänder han på sig igen =D och jag vänte tillbaka honom och han gjorde det igen, så nu har han lärt sig hur man gör =D

*Titta vad glad jag är*


Jösses vad tiden rullar fram, kan inte fatta var den tagit vägen. Händer en massa på så himla kort tid, var ju inte längesedan som han bra var en liten plutt som bara sov och åt. Det var hela hans värld och nu kan han en massa mer, ler, skrattar, pratar, tittar och funderar, hittat fötterna, leker med det mesta, sitter nästan, äter sina smakisar och nu rullar han från mage till rygg helt otroligt. Sedan är han ju otroligt social våran nu mera stora kille =)

Myser med Mamma
*Min dino pjamas jag fått av min faster*


Idag skall vi träffa Maria och hennes tös Nellie, som bara är 3 dagar yngre än Hampus. De födde samma dag som vi åkte hem =D
Sedan blir det troligen en premier till Öppna förskolan för våran små =)
Hampus | |
Upp