Tisdag 23/12 - Dan före doppare dagen

Herre jösses, Imorgon är det julafton : D

Tiden har verkligen bara försvunnit de sista veckorna för mig. Men nu är vi framme vid dagen innan julafton och det betyder att det är dags att klä granen hos mina föräldrar i kväll och kl.18 är det julgröten : ) Så himla mysigt att det inte liknar något. Tänk vad underbart det egentligen är med tradition.


Idag är även sista dagen Jonas jobbar på 2 veckor nu : ) Känns helt fantastiskt att vi skall få an massa tid hela familjen, men likt alla andra dagar lär de väl bara flyga iväg och helt plötsligt är det dags för honom att börja jobba igen : (  Önskar att det kunde vara lite längre.


Nu åter till denna underbara dag : )

Jag och Hampus skall nog bara ta det lugnt och fixa med det allra sista innan vi tar och gå bort till mina föräldrar. Jonas skall köpa en sista julklapp idag innan han kommer hem, den är till min bror. Kan hända att det blir något till Hampus också ; )


Fick i alla fall tvättat, dammsugit och lite av torkning igår. Hade ju så bra hjälp (Hampus). Han tyckte det var jätte roligt när vi torkade av speglarna och vitrinskåpsdörrarna. *hihi*


Nu vaknade min underbare son igen så nu skall vi mysa

Livet | |
#1 - - marita & Nova & Tommy:

God Jul till hela familjen Lindskog önskar familjen Nilsson-Nyberg! =)



Ha en underbar jul!

*många kramar*

Upp