Fredag 30/1

Nu vart det äntligen fredag och det betyder helg : D Så gott så. Även om det är mycket som skall hinna med denna helgen, så skall det blir väldigt skönt.


Hampus och Jonas har sovit jätte gott i natt, men inte jag : ( Skall testa att jag går och lägger mig innan dom så att jag kanske inte stör mig på Jonas snarkningar, bara för att utesluta lite. Sedan skall ju Hampus flytta in i sitt rum under helgen med all förhoppning. Annars blir det nästa helg : )


Nu ligger Hampus och sover jag och jag borde göra det samma, men det orkas/hinns inte med.

Lite senare idag kommer Susann på fika. Så himla kul. Tyvärr blir det inte att vi ses allt för ofta, men det är alltid lika trevligt när vi väl gör det : )

Blir troligen en promenad så att Hampus (även jag) kommer ut lite idag.


Annars blir det handling till kvällen. Behöver handla lite mat för nu är det en aning tomt i skåpen, kylen och frysen. Skall ta och äta pitabröd med grillad kyckling ikväll, var väldigt längesedan vi åt det nu, men så smaskigt.

Gammal bild, men så söt


Titt ut : D
Livet | |
Upp