Back again

Hej : )


Igår kom jag äntligen hem till min underbara familj igen : D Gud vag jag har saknat dem under dessa 3 dagar som jag legat på sjukhuset. Har skrivit inlägg när jag var där men får publicera de senare.

Efter att fått i mig en jäkla massa påsar med dropp började jag att bli något bättre, sedan bytte de medicin och då gick de åt skogen och jag började kräkas hela tiden igen. Så efter att jag "överlevt" ett sådant dygn fick jag tillbaka den gamla medicinen och kortison tabletter. Vilket resulterade i att jag kunde börja äta och fick behålla allt jag stoppade i mig. De var ren glädje kan jag säga.

Så efter ett dygn med de fanns de inte längre svältämnen kvar i urinen och jag fick godkänt att åka hem på permission : ) (haft dropp hela tiden) Så går allt som de gör nu så blir jag utskriven på tisdag : D (vilket vi givetvis hoppas så innerligt på). Så från att inte ha fått i sig någon så äter jag nu något varannan timme ca. och de funkar kanon : )


Igår klarade jag att vara med på Maxi och handla (värsta små saken egentligen, men när man inte har varit utanför dörren på ca 3 veckor är de väldigt stort att kunna åka till Maxi och handla). Så vi skall dit idag igen. Måsta handla fler frallor ; P


Fick även flyttat BF igen, haha, Pyret växer då det knakar där inne. Så det nya som gäller nu fram till det stora UL är 29 januari. Är i v.9 (8+6) idag och kommer alltså gå in i v.10 imorgon : D två siffrigt *tjoho*

Livet | |
#1 - - Emma:

Vad skönt att höra att du mår bättre, håller alla mina tummar för att det fortsätter så.

#2 - - Angelica:

skönt att du mår bättre.. kan inte vara kul.. usch usch vad kämpigt... skönt för familjen att ha dej hemma igen.. hmm, nu börjar flytten också snart va? vi flyttar på söndag.. skall bli skönt att ha det gjort, men samtidigt är det ju så varmt.. men men.. kram kram

#3 - - Marie:

Skönt att du mår bättre nu, hoppas att det håller i sig, kram

#4 - - Susann:

Hej! Skönt att du är hemma igen, hoppas att du kan vara det i fortsättningen med bara. Ta hand om dig och ha det så gott! Kram Från Mig

#5 - - Maria å Nellie:

Skönt å se att du är hemma igen. Håller alla tummar nu på att du får må bra å njuta av din familj och sommaren. Kramizar

Upp