Helgen so far

Som vanligt har det varit dålig uppdatering under helgen. Men nu har jag några minuter till godo.


I fredags var vi och hämtade Hampus nya tjusiga barnvagn. Vi är super nöjda verkligen. Efter det så åkte vi hem till min farmor och farfar och åt middag, så gott så. Tog oss även en säng över till deras nya lägenhet. Den var jätte mysig, tror de kommer att trivas bra där. Åkte hem vid 16. när vi kom hem var vi ganska så trötta allihop, men jag hade fått huvudvärk. Fattar inte varför jag fått det så mycket de senaste, Marita trodde på vädret. Men jag gick i alla fall och la mig och jupp, somnade för natten gjorde jag vid 18, *haha* Så himla gulligt av Jonas att inte väcka mig. Vaknade sedan 06 när Hampus vaknade och ville upp.


På lördagen var vi ut och kollade på soffor. Våran är inte så himla bra längre och sedan får vi mycket tillbaka på skatten så då tänkte vi passa på att inhandla lite sådan. Hittade en på EM som uppfyllde våra krav ; ) så den får det nog bli i juni : D Handlade även en massa kläder (tröjor) till Hampus. Den gröna jackan på Name it fanns bara i 80 och den satt perfekt just nu så vi fick hoppa över den, vill ju att hans skall kunna ha den ett tag. Men av en slump gick vi in på Stadium och där inne hittade vi en Everest jacka till honom : D Så himla snygg så.


(bla dessa)

Tog sedan och åkte hem till Marita, Tommy och Nova. Där lagade vi tacos och sedan var det en himla massa barn lek. Var så trevligt så ; P


Idag skall vi äta middag hos mina föräldrar : ) Skall vara där till 14 så det blir att snart börja packa mat och så till Hampus och knalla över. Skall även höra om de kan ha kvar honom en stund så kan jag och Jonas få "månadshandla" i lite mer lugn och ro. Inte för att Hampus är jobbig att ha med, men det går alltid snabbare att handla om man är två som kan springa och hämta saker.

Livet | |
#1 - - Marita & Nova:

Hej hej..

Ja, det är klart.. Dom delade ju muggen, kanske var därför? Ja, inte vet jag.. Sjuk är hon iaf.. =S



Ja, dom visade schäfrar oxå, å boxrar.. Å massa andra.. Helt sjukt. Blev så jävla förbannad alltså.. *morr*



Nu ska jag gå å sätta upp en lapp på grannarnas dörr, att dom får städa bort hundbajs utanför vår dörr.. suck. trevligt trevligt..



Hoppas ni oxå har en bra dag!

#2 - - Jenny:

Hej, hittade hit via bloglovin:) Jätte fin blogg du har! Hoppas ni får en fin dag, kram Jenny

Upp