Klantig med lycklig

Känner för att blogga men har verkligen inget att knopa ner.

Kan ju dock berätta var klantiga vi var. När alla blev sjuka så missade vi våran besiktningstid på bilen, så den 1 juli får vi körförbud på den. Fanns ingen ny fören den 5:e så hela helgen står vi utan familjebil. Jonas kan ju alltid åka iväg och handla i jobb bilen om de skulle vara så, men de känns gött ruttet… Men vad skall man göra, bara att le och se glad ut och tänka att då får man lite extra motion ; )

 

Kan bara känna just nu att jag är väldigt tacksam för mitt liv och de människorna som finns där att dela de med. En man som jag älskar så högt och 2 underbara söner som man älskar mer än livet själv, ens allt. (givetvis en massa andra människor som får en att le, skratta, fundera, grubbla, irritera sig och sakna, allt som hör livet till).

 

Den ända som skulle kunna göra det hela lite bättre är att jag får ett jobb, men de skall vi börja ta tag i så snart lille mannen börjar käka mat. Vill inte ”tvinga” honom att sluta amma bara för att jag skall jobba, vill ändå att de ska ske relativt naturligt.

Vi vill ju nämligen införskaffa oss ett hus med trädgård, men det är väldigt orealistiskt så länge som de bara är Jonas som har ett jobb. Så ett jobb till mig och sedan ett hus med två nakenfisar i vattenspridaren : D

Livet | |
#1 - - lisa:

Hej. Jag har en undran och hoppas du kan svara så gott du kan. Vad är det ni köpt till eran första son Innan han tittade ut? Vi funderar nämligen också på att skaffa barn men jag vet inte om ekonomin tillåter det därför undrar jag om inte du kan skriva vad ni köpt och pris på det. Tack på förhand. //Lisa

#2 - - Emelie:

Det tror jag han är! När Engla började kissa på pottan hemma dröjde det inte alls länge innan hon var helt blöjfri. Men det gäller ju att föräldrarna ska "våga" förasta gången man åker bort och så..



Tack så mycket! Bio kan vara kvar men rockkillen kan du ta bort!

Upp