Köttbullar & Potta

Idag har jag stekt köttbullar med pannbiff uteseende : )

Så nu finns de en massa smaskiga hemmalagade "bullar" i frysen. Hampus fullkomligt älskar dem. Säger gott efter varje tugg i stortsätt och då måste man väll ha gjort något bra??

Annars har vi varit på Överby med Maria och Angelica (med respektivs barn) och lunchat och kikat i affärer. Skulle kolla på skor till både mig och Hampus, men hittade inget som föll någon av oss i smaken... Men självklart kommer jag hem med något till vardera kille. Hampus fick en orange tröja med Bamse på. Hojtade i hela affären om att de var Bamse. Belv ävet ett par gråa shorts till honom.
Fick syn på ett sätt jag inte fört gillade till Pontus, men Pontus tittade på det med så stora ögon att han fick det : )

Hampus har även fått vara utan blöja ( bara tröja på) här hemma ett par dagar och *peppar, peppar* hittills har de bara kommit i pottan (förutom en olycka)... Hade bara blöja när vi var iväg idag på hela dagen. Så jäkla stolt över honom...

Nu skall jag ta och knalla in till min sovande gubbe.


Natti, Natti...

Livet | |
#1 - - Emelie:

Ja, gon har peppar peppar aldrig vart på spisen förutom någon gång när hon var mindre. Så man tänker inte så mycket på att hon kan vart där innan man åker någon stans.

#2 - - Emelie:

Är väldigt sugen på båda dom där bullarna nu! Kanske får ta ett bullbak idag?



Duktig kille med pottan! Dröjer det säkert inte så länge innan han är helt fri! :)

#3 - - Emelie:

ooops! trodde jag var såpass duktig att jag kunde ta bort "reklan ikonerna" och bloglovin ikonerna som var vid länkarna.. men så duktig var jag tydligen inte.. texten under bilden försvann visst.. =S



Vill du hjälp mig med det när du har tid?

Upp