Nytt munstycke

Det blev inget Maxi, det blev en sväng till Jätten istället då Hampus sov och Pontus ville äta när vi skulle vart iväg. Hampus fick åka i bilkundvagnen med moster så han var jätteglad. Satt hur snällt som helst i bilden och rattade och tutade : )

Sedan tog vi lite lunch här hemma.

 

Senare på eftermiddagen kom Marita & Nova för att leka lite. Hampus och Nova körde lite jage, lekte med bilarna och busade för fullt med Jonas. Pontus tog sig en lur på Marita. Hampus blev lite avundsjuk på att Nova hade toffs och inte han, så han fick ju givetvis också ha toffs. Sedan blev det som vanligt en del pussar och kramar barnen emellan, ser bara för söta ut.

Undertiden som de var här skulle Hampus även vara snäll och dammsuga lite åt mig (hade varit lite lat och inte ställt bort den) och givetvis under skåpet. Tyvärr slog han av knappen som håller munstycket på plats och en av mina underbara clowner åkte i golvet. Så nu på morgonen har jag letat Internet runt efter ett nytt munstycke och hittade samma för ca 500kr, så på måndag är de leverans. Så inget dammsugande fören på måndag tidigas, får hoppas att katterna håller inne lite på fällningen.

 

Idag är de fredag och jag är jättesugen på att äta tacos, så jag skall nog pracka på Jonas den idén. Får åka och handla lite till kvällen ändå och då kan vi ju passa på ; )

Skulle tagit och åkt själv nu på dagen, men killarna har varit på ett mer än uselt humör så mitt tålamod har änna sinat rätt så bra, men de kanske hinner att stiga lite nu undertiden som killarna sover.

Livet | |
#1 - - Anonym:

Ja, dom är allt för söta tillsammans.. :)

Men ni har ju en ErgoRapido, så ni kan ju iaf få upp det värsta.. Å så kan man alltid skura istället, då får man upp katthåret, medans grus å sånt lägger sig så fint i hörnen å inväntar nya dammsugarreservdelar.. ;)



Å vet du vad? Min laptop lever! Å funkar med internet å allt..!! Jäääj..!!



Nu ska jag börja göra mig iordning för jobb.. Naajs.. ;)

Kramkramkram!

#2 - - Marita:

Ah, å så var det ju jag som kommenterade dårå, om du undrade.. ;P

#3 - - Robban:

Haha jasså? Ja men är det fredag så är det =) Mumms

#4 - - Emma:

Haha aj så fel det kan bli, det var ju Emma det var ifr¨n, haha

#5 - - Amelie:

Nej det är nog så. Vissa smaker ka inte göras till te helt enkelt. Men jag har köpt lust och fägring som Marita lurat på mig. :D Haha. Det var mumma i alla fall. =)

Jo vi va trebarnsföräldrar en helt och jag var helt slut i huvudet när de åkte hem. =) Det är nog ingen bra idee att helt plötsligt vara mamma inte bara till sin väldigt gnälliga lilla 1½åring, utan även till två väldigt tjatiga och skvallerbyttiga (om man kan säga så...) 4 åringar! :D Haha.

Vad söt Hampus är som vill damsuga åt mamma ändå. Hugo ska bara åka på dammsugaren XD

Upp