Vanliga dagar

Vad kan man säga, dagarna har rullat på.

Skulle ju varit till Lisa i tisdags, men då hennes barn blivit hostiga valde jag att inte åka tillslut. Vill inte att Pontus eller Hampus skall bli dåliga nu när vi är bra : ) Jag som så gärna ville gå, träffa vuxna (härliga) människor. Men får ta och hitta på något snart.

 

Här om natten så var Pontus så underbar mot sin mamma. Han ammade vid 20 och vid 21 och sedan gick vi och la oss vid 22, sedan ville han inte ha mat igen förrän 04 : D

De var så himla gott att få sova lite mer än 3 timmar sammanhängande. Var ju riktigt utvilad där ”mitt i natten/tidig morgon”. Sedan ville båda killarna upp vid 7, så klockan 6 börjar bli lite mer avlägset (tack o lov).

 

Igår var vi hos Angelica och Anthon och lekte. Får säga att Hampus och Anthon leker väldigt fint ihop : ) Tror dock att Anthon var mest fascinerad av Pontus, mycket spännande med en liten bebis.

Blev även lite hemmagjord glass, som Hampus berättade snabbt för pappa att han hade fått när vi kom hem.

 

Idag skall vi ta oss en sväng till Maxi när min syster är klar med sin tenta. Hon är så duktig som pluggar på *tummarna upp*

Skall träffa Marita sedan (om det inte är så hon måste jobba). Annars vet jag inte vad som händer.

Livet | |
Upp