Mindre att göra?

Här händer det inte mycket. Hampus har varit på förskolan och är där även idag. Imorgon skall han vara hemma : ) Går bra tis-, ons- och torsdag. Trodde ju att man skulle ha tid att bara göra ingenting, men haha, det sket sig rätt så gött.

tisdagen strök jag en massa kläder och namnade Hampus kläder. Sedan var jag och bokade ”en sak” den 16:e Juni ; P

 

Igår var jag och lunchade med Angelica och tjötade en massa så jag blev 10 minuter sen till att hämta upp Hampus, men de var ingen fara (kände sig gött dum ändå). Sedan blev de dammsugning och när Jonas ringde och sa att han var påväg hem beställde Hampus fika (och nej jag antydde inget till honom innan). Så när Jonas kom hem musade vi bulle och chokladboll (a.k.a negerboll) och lite dricka.

Igår var de ju även Hampus favorit program ”Arga snickar´n”. När Jonas skulle börja ta på honom pyjamasen blev han jätteledsen för han trodde att han inte skulle få titta på sin snickare. Men när vi sa att han skulle få titta men vi skall bara ha på pyjamasen var allt frid och fröjd igen : ) Han älskar verkligen allt som har med verktyg och snickeri att göra.

Idag har jag bara planer på att ta de lite lugnt här hemma och bara göra så lite som möjligt. Dock börjar de redan snurra i huvudet att plocka ur diskmaskingen, plocka av torksträcket och kanske starta en maskin med tvätt. Får helt enkelt se vad som blir av….

Livet | |
#1 - - Emelie:

tackar :)

var en väldigt välbehövlig klippning!

Upp