Heshet smittar

Familjen lever i en bubbla av sjukdommar. Är de inte näsa, så är det hals, är det inte hals är det öga, så de mesta går nog runt här hemma nu. Misstänker nämligen att Pontus fått ögoninflammation, är lite svullen, röd och de kommer gult klet ur ögar emellan åt : ( Han har även blivit jättehes, tycker synd om honom, men jösses vad gullitgt det låter när han pratar och skrattar, myser till mellanåt när man hör hans hesa joller...
Även jag och Jonas är väldigt hesa så de låter ju sådär lagom allvarigt och menande när man ger en tillsägelse eller skäller. Hampus tittar mest konstigt på oss.


Idag fyller min bror 21 år, så vi idag skulle vi egentligen varit på kalas, men de är ju bara att avskriva, vill verkligen inte smitta ner någon med detta (vad det nu är vi åkte på). Hoppas verkligen att han får en toppen dag iallafall :D

Nu skall Pontus komma och mysa med mamma....
Livet | |
#1 - - emelie:

Hoppas ni blir bra snart! Här hemma är det bara Eddie som åker på förkyldning efter förkyldning!

#2 - - Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma:

Jag är också hes, men jag gillar det. Låter så seriös då haha.



Men nu får ni ta och krya på er!! :)

#3 - - Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma:

sv; ja åkpåsen är väldigt rymlig och allmänt perfekt haha, blir bara the buppa brands åkpåsar i framtiden, har alltid stört mig på att våra andra glidigt ned så fort vi satt ner barnen.

Upp