En kämpig dag

Önskar att jag kunde/orkade skrive en massa om vad vi har gjort, men nopp.
Jag är helt slut... Pontus har varit ledsen hela dagen pga tänderna, hjälpte lite med panodilen, så han var glad några timmar.. Hampus har varit jätteorolig i kroppen. Mycket "gossig", orolig, ledsen, känslig och trött. Vet inte om han åtit något som han inte riktigt tål för han har blivit svullen, narig och även lite rosa blossig kring läpparna. Vill inte riktigt äta och har jättesvårt att komma till ro i sängen.

Min underbara killar. vet inte vad jag skulle ta mig till utan dem.

Nu har de dock kört slut på sin mamma så jag längar efter helgen och då skall jag ta igen mig lite. Fattar inte hur de två lyckas tömma en på all energi man har. Stackars Jonas om inte får så mycket tid : (
Tur att han ser till att ta sig både tid och plats hos en trött småbarnsmamma...
Livet | |
Upp