Helgen

Hade skrivit ett inlägg som jag missat att publicera *tusan*
Men i veckan lämnade vi in min bil för mil service och höll tummarna för att de inte skulle tillkomma några extra grejer, men haha, där fick vi 2000 extra gick det på att få bromsbeläggen bytta och någon axel bytt. Kunde ju bytt bromsbeläggen själva med vi var lata (är ju så jävla pilligt och tids tagande att hålla på med) så vi betalar hellre någon annan för att göra det och lägger tiden på något annat.

Våran barnfria kväll var underbar. Filmen var bra. Dock fick Jonas blodtrycksfall och missade lite av filmen då han fick hämta luft. Sa bara att han skulle sträcka på benen till mig, berättade vad som hände när han kom tillbaka in. Maten på Butlers var jättegod, blev faktiskt vin till maten för oss båda så en taxi hem fick det bli också. En resa som fick det att hissna i magen, men hem kom vi ; )

Killarna hade haft det toppen med mormor & morfar. Tacos, fredagsmys, julkalendern och mys i soffan : ) Somnar hade de gjort jätte gott och sedan sovit hela natten :D


Idag satte vi ihop pepparkakshuset men sparar att dekorera det tills på tisdag då jag och killarna är hemma tillsammans : )

Nu är det bara 2 veckor kvar tills de faktiskt är julafton. Fattar nog inte riktigt det, julafton känns för mig väldigt avlägset. Känner inte några julkänslor sådär som man gjort innan. Men de blir väll så utan kyla och snö. *saknar snön*




Livet | |
Upp