Vårig hemma dag

Idag har vi haft en toppen dag här hemma : ) Killarna har varit på toppen humör och jag har kännt mig jätte vårig och fin :P (tänk vad sol och lite kläder som passar kan göra)

Har fått kört 3 maskiner med tvätt, en med disk (givetvis inte i samma maskin som föregående lass ;P ) och röjt upp alla leksaker, reklam och alla annan skit som sprit ut sig i lägenheten. Sedan blev de dammsugning och lek med pusselmattan : )

Fick även tagit tag i något som jag har velat göra jätte länge. Nämligen att sätta killarna 5 månaders fötter i tavelramar.


Pontus fot


Hampus fot


Inne i vårat sovrum



Sedan vet jag inte vad som hände med mina glada och goa killar för så fort Jonas kom hem så tvärvände de totalt. Men jag tror att duschen sög musten ur dem och sedan gick de direkt till övertrötta gnäll/bråk små killar. Men tillslut så somnade Hampus 20.20 och Pontus somnade lite fter 21, så med lite tur så sover de gott i sina sängar hela kvällen, men Hampus brukar ju komma in antingen vid 01 eller så vid 04.

Imorgon hoppas jag på vacker väder för så är planen att vi skall gå ut och leka av oss lite. Med lite tur så kan jag även passa in deras vila med en promenad (men man skall ju inte hoppas allt för mycket).


Killarna myser i sina nya fotöljer

Livet | |
Upp