-Va?! *uppdatering i bloggen*

Nu har de varit mer än illa med bloggandet men vad skall man göra. Jobbar väldigt mycket nu, dvs mer än 100%, så de finns inte så mycket tid till annat som man kanske önskade att man kunnde lägga lite ego tid på. För när jag inte är på jobbat då är de bara min underbara killar som gäller :D

Idag har jag delad tur så först 07-10 sedan 14-15-20.30, så idag har jag hinnut att åka och handla mat, 3 års present och 2 linnen till mig : ) Nu sitter jag med färg i håret och sedan blir de en dusch innan de är dags att åka till jobbet då.
Men får säga att jag tyckte så himla synd om mina små killar i morse som var tvunga att vara på förskolan 7 för att vi båda jobba morgon : ( De var inte pigga vill jag lova. Kommer tyvärr bli så nästan varje fredag framöver (tills vi får nytt schema vill säga).

Annars har de varit 3 årskalas här hemma för släkten då Hampus fyllde 3 den 12:e. Vilket han givetvis var och är jätte stolt över :D Fick massa kul och bra presenter, favvon just nu är nog balongspelet och pusslen : ) Även linnet med Buzz som morfar hade valt och köpt ; )

I helgen började vi även renoveringen så nu har vi ingen vägg kvar mellan sovrummet och klädkammaren. Tapeterna är även nere på alla väggar utom 1, golvmattan är uppriven och nu skall gummin (eller vad de nu är för klet som är kvar) skrapas bort. Sedan är de dags att regla taket och sätta gips där (då killarna skall få spottar där). Detta är som står på tur, sedan är de ju den nya väggen som skall upp och se skall spklas, tapetseras och sedan kommer de roligaste inflytt och handla lite nytt :D
'
Nu skall jag in i duschen så jag hinner i tid :P
Livet | |
Upp