Fredag <3

Får meddela att jag lyckades hålla killarna vakna och de somnade 19.15 och 19.50, så de blev en riktigt lång kväll för mig och Jonas ihop : )

Tyvärr hade Hampus mage ballat ur totalt, de hade skett olycka på förskolan så Jonas fick vara hemma med honom igår och Pontus åkte glatt till förskolan själv. Var en väldigt stolt herre kan jag lova som under hela bilresan berättade att han var "själv, inte Hampus".. Sedan var de bara för mig att börja repetera det som del prov 1 skulle omfatta. Gick förvånadsvärt bra trots att Hampus var hemma, men Jonas sysselsatte honom bra ; )

Idag var de då fredag och både del prov 1 och närvaro prov 1 skulle göras. Var super nervös och man hade 3 timmar på sig från att man starat... Kan meddela att båda proven tog mig 20 minuter... resultatet på närvaroprovet fick man med en gång 12 av 12 :D *JIPPI* de hade satt sig en del iallafall ;P

Så nu har jag en del tid att göra lite måsten på. Men skall även ta och kika över nästa vecka med grundligt och se om jag inte kan små börja på inlämningsuppgiften som är nästa vecka. Skall skrivas en del på den...

Men nu blir de ett röj här hemma först ; )

Faslig bra fredag detta :D Nu får vi väll hålla alla tummar på att den bara kan bli bättre <3

Livet | |
Upp