Som en gnällig karl

Inatt har jag sovit jouren på jobbet och detta har nu resulterat i en ordentlig förkylning med halsont och feber : ( Var lite små krasslig innan jag åkte för att jobba men då de dragit från fönstret blev de knock out på kroppen.

Fick pallra mig iväg med Hampus till vårdcentralen iallafall då han inte blir av med hostan. Fick slemlösande/luftrörsvidgande som han skall ta nu. Har de inte hjälpt efter en vecka skall vi tillbaka och då troligen få något kraftigare och även boka ett pricktest då även hon hade en misstanke om någon astma eller allergi.

Så nu känner jag mig liten och ynklig, jag hatar att vara förkyld. Är verkligen som en gnällig karl då ;P

I tisdag var jag på mitt första bodycombat pass på Spotlife : ) De var super kul och kommer att köras 2ggr/vecka i fortsättningen. Dock rök mitt pass idag då : (

Livet | |
Upp