Bokstaven K

Något roligt som har hänt är iallafall att Hampus nu äntligen har hittat "k". Haft lite problem med det när de har varit kom, komma och kommit, de har blivit pång, pånga och pångit, ett "fel" som tydligen är väldigt vanligt för en fyraåring. Men nu har de äntligen släppt för honom : ) Helt plötsligt kommer de riktigt hela tiden och de är verkligen super kul : ) Han är riktigt stolt själv och säger att nu kan kan säga kom och inte pång :D
Lycklig vill jag lova att jag var, sådär mamma stolt dessutom ♥
 
Sedan kan man ju inte mer än att älska alla underbara kommentarer som pluppar ut honom hela tiden. Önskar att jag var bättre på att skriva upp alla meningar som kommer ur honom.
"Fattar du, eller?"
"Varför sover ni inte?" när han kommer upp mitt i natten och jag och Jonas kollar film...
"De var jätte mycket O'boy i snoppen" när han står och kissar på morgonen.
 
"H-Vad händer när man dör?
T: Då kommer man till himlen....
H: Nä, då hamnar man i marken mamma."
Då skrattade jag vill jag lova.
Hampus, Livet | Bokstav, K, meningar, ord, roliga | |
Upp