Känna att man gjort tillräckligt?

Då vart man äntligen min examination inlämnad och jag har hunnit att sitta och andas ut några minuter. Men får säga att trots stressen på att "bara" ha 4 timmar på sig så blev de riktigt bra, hade kanske valt lite annorlunda eller skriva mer utförligt på något, men då hade jag spräckt ord mängen, så de blev nog bra ; ) *haha* fattar aldrig varför man aldrig kan känna sig riktigt nöjd, de alltid något man kunde gjort annorlunda eller något mer man kunde gjort. När slutar man med de och känner att man gjorde sitt allt? Jag vill kunna känna att jag har gjort mitt allt och om inte de känna att de jag gjorde var tillräckligt. Men de kommer väll ju mer arbeten jag gör ; ) *haha* man härdas... Men hittills har den då inte infunnit sig...
 
Har byt bild och färg på bloggen och blev riktigt nöjd, nu skall jag bra någonstans hitta lite tid till att sätta mig och skapa en ny header för de vill jag ha nu :D Men jag har inte bråttom (intalar jag mig själv sakta). Men har svårt att ro på det, får säga de lite till tror jag så kanske de sjunker in ; )
 
Måste ju bara visa min fina vägg som nu besår av en massa underbra bilder och stunder med killarna
 
Bilder på killarna, Livet | examination, foton, gjort allt | |
Upp