Älskade Fredag

Denna dagen har gått i ett känns det som.
Angelica räddade mig iallafall ifrån min ide torka. Vi åkte hem till dem och lekte ; ) Killarna lekte i vågor, men på de stora hela så gick de fint. Hampus var väldigt imponerad av Anthons studsmatta (en stor blå utomhus), så de blev allt lite hoppande för de. Pontus tyckte de var svårt att hålla balansen, men de gick allt bättre än vad jag faktiskt trodde. Får nog börja ge han lite mer cred för vad han faktiskt klar av nu, han är inte så liten längre, skruttas.

Hemma blev de middag och sedan spelade vi ett Bamsespel på datorn, första gången de spelar dataspel. De var ju att man skulle måla, läsa bok och en grej till (minnet :S ). Måla tyckte Hampus var roligast : )

När Jonas kom fick de lov att bli bilen till Hemmakväll då jag fått huvudvärk inte alls kände att huvudet skulle klara en cykeltur i kallfuften. Men de gick allt bra ändå, de var så nöjda med att få välja sitt godis så.

Nu är fredagsmyset slut för våra killar och Hampus sover i sängen och Pontus är nog på god väg, för idag skulle han promt ha med Jonas in till sig, igår la han sig själv nämligen... Sedan blir de fredagsmys för oss vuxna, lite godis och film.

Imorgon skall Jonas jobba lite extra på fm (vara hemma 13), så då skall jag se till att få tvättat så vi kan slippa det resten av tiden, för de han jag ju naturligtvis inte med innan vi åkte till Angelica idag.


 
Min nya frisyr ;D

 
Killarna skulle ju också göra sig snygga i håret ;P

Livet | |
Upp