Nedräkning

Då skall de ”bara” vara 10 dagar kvar tills Bf, men jag hoppas på att lilla Pyret skall vilja komma tidigare. Har nämligen börjat att få mer ”riktiga” värkar istället för massa overksamma sammandragningar. Dessa är mycket välkomna och får mer än gärna komma tätare och bli starkare =D

Vill ju så gärna att denna underbara lilla person skall komma ut och träffa hela sin familj.

Packade allas väskor igår, bara välling och necessärerna som fattas nu. Var nämligen flera värkar som kom igår på eftermiddagen/kvällen och ”skrämde” verkligheten i en. De skall komma en BEBIS snart!!

Skrämmande och glädjande, längtar så tills vi skall åka till förlossningen.

 

Med Hampus är allt bra, väntar på bebisen han med nu. Visar vart den skall sova och vart alla kläder finns. Så stor kille nu.


Tittar lite på TV

Graviditeten med Pontus | |
#1 - - Lisa, Loves mamma:

Packa väska ja...hehe...det har jag inte gjort än. Jag fattar nog inte att jag kan föda vilken dag som helst!

#2 - - Lisa, Love och Moas mamma:

Jo Love tycker jätte mycket om Moa. Skönt det! Han pussar på henne och säger att hon är söt. :)

#3 - - Anonym:

Hej.

Vill bara tipsa dig om en tävling som jag har på min blogg. Jag är 99% säker på att du inte vill missa den. Kika in och var med! ;)

http://blacksugar.blogg.se

Upp