Chick lit vampyren Betsy

Skrev för några dagar sedan att jag plockad med "Undead and unwed" hem från biblioteket.
Då böckerna inte är speciellt tjocka 180-250 sidor går de väldigt snabbt åt, en dag ca. Så de två jag hade hemma gick åt väldigt snabbt. Då jag inte varit riktigt bra var min man så snäll att han åkte till biblioteket och lånade fyra till ur serien : )
 
Får säga att jag är väldigt nyfiken på hur livet som död skall ordna sig för Betsy, hon har en oerhörd förmåga att dra till sig problem av alla sorter *haha*
Detta är absolut inga litterära mästerverk men de är underhållande och bjuder på många skratt, vilket får min man att titta snett på mig *haha* Inte heller så lätt när någon helt plötsligt bryter ut i skratt när man ligger i sängen och skall försöka somna (tur att han älskar mig så mycket)...
 
" 'Why did no one Think to bring a knife?" Laura asked the air.
"Because we're the hotshit vampire Queen and devil's daughter, and we don't need knives. Unless, of course, the bad guy ties up his victims with tape. Then we're screwed" // Undead and unreturnable
 
Så vill man ha något lättsamt men som ändå bjuder på övernaturligt och något problem/äventyr i varje bok så tcker jag absolut man kan läsa dessa : )
 
Undead and unwed
Undead and unemployed
Undead and unappreciated
Undead and unreturnable
Undead and unpopular
 
 
 
Böcker 2014 | Undead, betsy, chick lit, davidson, mary, mary janice davidson, vampire, vampyrer | |
Upp