Jaha, en blogg

Ja, då har man skaffat sig något som jag aldrig i hela mitt liv kunde tro: En Blogg!
Marita har inspererat  =P

Blev sugen då jag och min nu mera blivande man Jonas (23 aug -08) fick en son som heter Hampus den 12 maj -08.
Det händer ju en del i ens liv då man har denna lille kille i sitt liv och en del nyfikna vill veta hur det går  =)
Så den kommer nog handla en hel del om min lille kille och in emellan en del vardagstrams.


Mammas glada fis.  6 veckor gammal
Mammas fis
6 veckor
Livet | |
#1 - - Malin:

Lycka till med din blogg.

#2 - - Anonym:

Hej!



Var med och tävla om två bloggdesigner på mig blogg!



http://koolakattis.blogg.se/



Kramar!

#3 - - Mita & Nova:

Heej.. vad roligt med en blogg..! =)

Jag var likadan.. en blogg skulle jag minsann ALDRIG skaffa.. haha.. men se hur det gick med det.. det blir aldrig som man tänkt sej.. =P



Då får du sätta igång å fota å blogga nudå, så jag har nåt att läsa när jag får lite tid över.. =)



Pussa sötnosen från mej.. =) Nova hälsar oxå.. =)

Upp