Fröken Nova

Ja, för några dagar sedan blev lilla fröken Nova 2 år hon med : )

Sedan blev man extra påmind om denna sköna dam idag då Hampus satt och frågade (tjötade!) hela vägen till förskolan om Nova skulle vara på dagis idag. Då jag inte viste sa jag lungt (haha, vem tror på den efter 5 min....) att vi får se om Nova är där när vi kommer dit. Tyvärr var de ingen Nova på förskolan och Hampus gick fram till Nova hylla och tittade uppgivet. Suchade djupt och sa Ååhva...

Nu när jag tittade igenom "gamla" bilder så hittade jag bilder på barnen när vi var och lekte i Lunnen för nästan prick ett årsedan 090525.... Tänk att man tyckte att de hade "blivit stora" då, vad trodde man egentligen, de var ju bara små pluttar, de är ju NU de är stora!


Nova 090525







Livet | |
#1 - - Marita:

Haha, så söta dom var.. :) Minen på sista bilden är obetalbar! :D

#2 - - Noomi:

Ja precis.. Man vet ju aldrig när de ska sätta igång, o man e ju livrädd att de ska vara precis när man ska gå till sängs för natten =/



Jaa, jag får nog göra så.. Min syster ska faktiskt ha Emilio i morgon några timmar så jag år väl helt enkelt bara vila :)



Jaa, man kan ju alltid hoppas att man slipper gå över tiden iaf. För nu orkar inte kroppen mkt till känner jag ;) Man e ju bra nyfiken på vad de är för en filur inne i magen oxå, trots rädslan.



Är allt bra med er?



kram

#3 - - Lisa, Love och Moas mamma:

Jag vet inte vad det var med henne då... Inatt åt hon bara en gång och sedan vid 8 på morgonen. Hoppas på en till sån natt! Iof så vaknar hon och vill ha nappen ganska ofta men...det är ju bara att stoppa in den och somna om. Hoppas det fortsätter så, så att hon inte börjar vara vaken långa stunder på nätterna!



Det var potatis jag testade att ge henne...det gick faktiskt väldigt bra. Dom "ska" ju inte tycka om det första gångerna...

#4 - - Marie [Mamma till William & GRAVID]:

Ja, jag tycker denna graviditet går jätte fort =D

Upp