Ignorera vardagens borde=mycket tvätt

Efter att ha tagit mig några turer runt i lägengeten känner jag nu att de får duga ; ) Betat av den där tvätthögen som bara har växt sig större och större, ingen som har riktigt kännt sig manad att ta tagi den.. Så nu har jag fått avverkat två omgångar och skall väll med lite tur iallafall fått kört en till, huvudsaken är nu att man kan lägga "locket" på *haha* ingen som ser skiten i den ;D


Har varit och handlat lite bak ingredienser. Skall ju ha sexparty hemma hos min syster, fick bli där då mina föräldrar skulle iväg och inte kunde vara barnvakt, så hon är gullig och lånar ut lägenheten (hon är givetvis bjuden.. och kommer)... Hoppas att de skall smaka damerna *hihi*



Men nu saknar jag mina killar så nu skall jag bara kolla lägenheten en gång till (stress) så skall jag åkte och hämta hem dem. Sällskap får vi sedan också då Marita och barnen kommer över på lite lek och fika, de är ju FREDAG!!!

 

Livet | |
Upp