Positiva saker händer ibland ;D

Jösses livet kan då bjuda på en del svängar och idag fick jag två ; ) (dock positiva för en gång skull)

Imorse när jag lämnade av killarna berättade Pontus fröknar att han börjar att skolas över till syskonavdelningen vecka 22... Blev chokad då jag trodde att han skulle bli kvar ett år till, men är super nöjd med att han får flytta över. När jag kollade i telefonen när vecka 22 infaller blev jag ännu mer chokad, det är nästa vecka!!
Min lille skruttas är nu så stor att han skall över till syskonavdelningen, räckte det inte med att Hampus fyllde 4 för några dagar sedan?! Men nu är de väll officellt slut på småbarn här hemma...

Lyckades även få den kursen som jag ville börja nu på måndag. Så på måndag börjar jag läsa Etik och livsfrågor på 5 veckor... Hade bara 2 kurser att välja på och den verkade bäst av de två ;P Nu skall bara Naturkunskap B avklaras. Imorgon har jag ett prov som man har 6 timmar på sig att skriva from nedladdningen, så jag kommer ha att göra. Slutprov på 1 timme på fredag också... Lite mycket nu, men de funkar ; )

Denna helgen vankas de 4 årskalas för den underbara Nova : )
Livet | |
#1 - - Ida:

Jag läser Etik och livsfrågor på 4 veckor! ;)

Upp