Hastighet på innegård...

Kan inte hymla om att artikelanalyser inte är något för mig. Låt mig granska innehåller istället för stegen att komma till en slutsatts... Men håller tummarna om att vi inte skall behöva göra detta på länge nu...
 
Fick även sicka ett mindre trevligt mail till ordf. i föreningen då jag nu tröttnat på att folk inte förstår vad "hålla låg hastighet" och var vaksam och kör endast in på gården vid måsten... De körs långt över vad som ens kan anses vara rimligt på en gård där de leker barn. Folk verkar inte ha en aning om hur impulsiva barn är och hur fort de går när ett barn springer ut från trappuppgången... Så ett argt mail om att nu får de räcka, nu får de göra något mer än att skiva att folk skall vara observanta. Jag vill inte att mina barn skall bli påkörda på en gård som är avspärrad....
Men de skall ju hända något också... *hum*
 
Killarna sover och nu skall jag spändera lite tid med min man. Bilder på Hampus målning och mitt armband som nu äntligen kommit fram får publiceras imorgon : )
Livet | |
Upp