Lite uppdate

Ett inlägg kanske kan vara på sin plats ; )
Tentamensresultatet har jag fått och min tenta är GODKÄND!!! :D så jäkla underbart och skönt vill jag lova. Så nu är hela första årets poäng avklarade och jag har nu 60hp inom medicin/omvårdnad :D

Idag valde även killarna att påbörja sitt sommarlov ; ) Så nu är vi hemma ända tills mitten av augusti, sedan blir det 15h tills september då jag börjar igen : )

Idag skall jag även iväg och ha trevlig kväll hos Marita. Får ju ha lite firande av allt bra som händer nu :P

Det bästa denna sommaren (förutom allt kul vi skall hitta på) är att vi nu ÄNTLIGEN skall byta vårt kök!!! Det skall bli så jäkla underbart. Köket är ju original så nu har det gjort sitt, vissa lådor drar snett i plasten så den fastnar stenhårt i sneläge och en dörr går inte att stänga längre. Svär över köket några gånger per dag, men snart inte mer. Ett nytt helt egen-bestämt kök :D bara 1 vecka kvar innan de preliminärt börjas riva här hemma :D

Livet | |
Upp