VFU på vårdcentral

Igår och idag har jag befunnit mig på min praktikplats, en vårdcentral. Har ju varit där 4 ggr tidigare under de tidigare terminerna. Dessa dagar har jag tagit suturer, en såromläggning, diabetessamtal och massa blodtryck ; )

Dock lyckades jag helt missa att få med mig skor att ha på mig inne på tisdags morgonen. Men tack o lov var Jonas på kontoret och kunde åka hem och sedan till min praktikplats. Tur att de bara är lilla biten att åka och att han inte redan var i Uddevalla.
Kändes inte riktigt helt ok ; )


Får se vad som händer imorgon.. Sedan skall vi tillbaka i början av december och då är det även sista gången som vi skall tillbaka...

Tjusig på "jobbet"

Annars har vi lagat mat och kollat på tv innan det varit dags att låta huvudet falla på kudden...

Livet | |
Upp