Ett wildcard

Jag fortfarande väntar på biblioteket skall få tillbaka Etiquette & Espionage - Gail Carriger, hoppas verkligen att personen snart lämnar tillbaka den då den skulle varit inne den 7:e jan... Gha, vill ju väldigt gärna läsa den.
 
Så när Marita hörde av sig och undrade om en sväng till biblioteket och lunch kunde jag inte tacka nej ;P
Tänkte först bara lämna tillbaka de böcker som jag lånat, men att lämna biblioteket utan en ny bok kändes inte rätt *haha*
 
Tänkte att jag kan ha något att läsa i väntan på den reserverade boken och alla andra böcker som ligger på min "att låna lista" var utlånade, tog jag tillfället att låna en bok som jag varit väldigt tveksam till men så fått  bra recessioner och ja då kanske man kan ge den en chans ; )
 
Boken är Cinder av Marissa meyer och skall vara en retelling på Cinderella och dystopi... Nu är den i alla fall lånad och kommer att läsas : )
 
 
Livet | |
#1 - - Gabriella:

Du är utmanad! :) http://ponkissons.blogg.se/2014/january/5-fragor-om-bockerna-i-din-bokhylla.html

Svar: Nu är jag klar ;)
Therese, bokfrälst SSK-stundet

Upp