Nu blir det mycket

Igår fick jag äntligen sms om att jag kunde komma och hämna ut boken som jag tjatat om i mina tidigare inlägg. Så några sidor han jag med igår innan jag var tvungen att åka hemifrån. De få sidor jag han med var bra, så nu hoppas jag att det fortsätter och gärna blir ännu bättre :D
 
Nu har även den verksamhetsförlagda utbilningen (VFU) börjat och jag är inom länssjukvården (sjukhus). Har bara gjort en dag hittills men den var toppen :D  Kändes så himla rätt att vara sjuksköterska och verkligen verkställa/genomföra de momenten som tillfaller sjuksköterskan. Ser verkligen fram emot dessa sju veckor som jag skall spändera på denna avdelningen *alla tummar upp*
 
Nu skall jag göra hela helgen fre-mån och det ser jag faktiskt fram emot, även om det betyder väldigt mycket mindre tid till att läsa och vara med familjen. Får väll se det som att boken/spänningen/glädjen varar längre ;P *haha*
Men vi skall nog allt lyckas klämma in lite tid tillsammans innan och efter mina pass ; )
 
Livet | |
#1 - - Marie Zetterblad:

Vart är du på din VFU?

Upp