Dåligt med sovandet

Nu börjar de väll likna något här i bloggen igen : ) Var nog kanske bra att de blev som de blev *hum, hum*

 

Hampus var hur som helst inte den roligaste ungen i stan igår. Han hade visst somnat vid 23.30. Själv hade man gått och lagt sig vid 22, trodde att han hade somnat strax efter mig, men så var ju inte fallet. Men tro inte att han sov länge för de, för kvart i 7 var vi uppe alla 3.

De var verkligen inget som var bra, men vid middagstid somnade han gott och jag hade inte hjärta nog att väcka honom så han fick sova, de blev 3½ timme. Dock så hade jag en annan liten kille som bara ville äta, så de blev inte någon slappar tid direkt. (Får väl erkänna att den lediga handen pillade med bloggen samtidigt, man får vara lite multitasking).


Då Pontus inte riktigt var på humör och jag var väldigt trött i huvudet åkte Jonas och Hampus på dopsamtalet själv. Får allt säga att de var super gott för Pontus sov och jag fick vila huvud och tuttar. Sedan var de natten och killarna somnade vi 21, dock fastade jag i blogg och kom i säng långt efter läggdags ; P

 

Vid 7 ville killarna upp idag och då fick man lov att vara pigg : )

Lovade mig själv att idag skulle bli en bra dag och jag hade bara mig själv att skylla då jag hade all chans i världen att somna tidigt. Dessutom ville inte Pontus ha mat fören vid 4 så jag kunde fått sova väldigt många timmar.

Så idag har vi mest tittat lite på film/tv, myst i soffan och ätit mat. Alltså en lugn och skön dag :D

 

Imorgon kommer Jonas föräldrar och syster hit. Skall bli så skoj för nu kan Hampus säga hennes namn : ) Vi har övat lite. Är ju jätte sällan vi träffar henne eftersom hon bor och lever sitt liv i London. Skall bli så underbart att hon får träffa Pontus nu också, har ju bara sett honom på kort. Måste ju prov hålla honom så hon orkar honom i kyrkan då hon blir fadder till honom.

Livet | |
#1 - - M:

Gött att ni haft en lugn å skön dag.. :)

Upp