*min lillebror*

Då var det årets sista dag och vad händer då, jo 14.45 åker jag till jobbat och slutar 22.00, så är väll hemma senast 22.40... Så man är ju hemma till tolv slaget iallafall ;P

Annars har de varit några goa dagar här hemma :D
Jonas kompisar var här och åt pizza, vilket var jätte lyckat och barnen var på jätebra humör hela tiden : )
När de gått kom Marita och Nova över för lite lek och julklapps bytning. Barnen fick kanon gejer som de leker med : ) Roligast tycker nog båda att dockvagnen är ;D
Får säga att ungarna lekte fasligt fint och de var inga jättesura miner fast klockan var mycket och ingen av mina killar vilat (nja, Pontus vilade i 30 minuter mitt på dagen, men inte närheten av vad han brukar vila).

 

Sedan skulle vi vart och lekt med Angelica o Anthon, men fick tyvärr ställa in det : ( Men de finns många dagar på det nya året ;D

De kom dock vägen förbi och hämtade upp babyskyddet, är ju inte långt kvar till BF nu...

 

Sedan tog vi vägen förbi Jonas arbetskompis och lämnade av våran "mellan bilbarnstolen" (då vi köpt en ny till Pontus, så nu har han och Hampus likadana) och våran Avanti sommarvagn (kommer inte behöva den då den nästan tar lite stor plats som P&T en i bagaget). Fick då träffa 2 av deras tre hundar. Hampus föll för Dallas som är en Gran danois på ca 2 år. Kan ju säga att de är ju ingen lite hund, lite mer hundarnas hund. Men en sådan ville Hampus ha i sitt hus *haha* Vi får väll se...

En tur till Siba/maxi han vi med också. Jag fick info om att lösa min bidningstid för att kunna beställa en ny telefon. Så på kvällen löste jag det och beställde mig en ny telefon, då min nuvarande börjat att krongla lite. (var ju inte driket ledsen över att beställa en ny ;p) Hampus fick handlat sig två par jeans då vi upptäckte att hans jeans inte passade, var nämligen strl 92 på dessa. Men nu fick vi handla 104 så han kan ha dem ett tag, 98 satt verkligen precis och jag vill inte handla nya jeans om en månad igen.
Hittade även en t-tröja med katten Gustav och texten "Look like I care?" Tyckte det passade bra på en 2½ åringen med knäck i öronen ;P

Imorse kom Hampus och kramade Pontus och sa "Pontus, min lillebror" : ) Tyckte de var så gulligt då han alltid propsat på att Pontus inte är lillebror utan Pontus. Så de var väldigt underbar :D *värmde mamma hjärtat*

Så nu springer han runt och ropar "-Min lillebror" och kramar Pontus...

Livet | |
#1 - - Lisa, Love och Moas mamma!:

Jaså, vad blev det för mobil??? nyfiken

#2 - - Lisa, Love och Moas mamma!:

ok, va gött!!

Jag tyckte nog att min mobil var "bättre" än iphone4 för den hade bättre kamera. Men annars är dom nog ganska lika. Men man ska ju ta den man själv känner sig bekvämast med! Min bror tyckte jag var knäpp som valde en Nokia. Han tyckte absolut jag skulle tagit iphone4...men men.. :) hehe

Upp