Dag 3- Mina föräldrar

Mamma Annelie är född -66 och uppvuxen i Trollhättan och är sladdis till 3 äldre syskon. Läste 2 årigt gymnasie, men ekonomiskinritning. Skulle läst ett tilläggs år i Uddevalla, men lille bebis (jag) ställde till det med ordentligt illamående, så de blev tyvärr inte så mycket studier.
Träffade min pappa juli 84 och okt 84 blev jag till (helt planerad, så snabba puckar) ; ) juli -85 kom jag, juni -86 gifte de sig, juli -87 min syster och okt -89 kom lillebror. Då Lillebror föddes med Down syndrome blev mamma hemma länge för att stötta honom i utveckligen och jag och min syster hade fördelen av att ha mamma hemma efter skolan.

Började sedan läsa till lite ämnen och sedan var de oliak jobb som intresserade henne, men nu har hon varit på samma jobb ett bra tag : )

Mormor till mina små fjantar och älskar det :  ) Dock tyckte hon att hon var alldeles för ung för att bli mormor ;P *haha*

Pappa Göran född -62 och uväxt i Uddevalla. Läste till elektriker på gymnasiet. Jobbade sedan i Uddevallas bowlinghall tills han började på SAAB. Träffade han som sagt mamma och åkt med på samma barnresa : )
Jobbar idag fortfarande på SAAB och nu joggar han för fullt :D

Morfar till mina fjantar och tycker de är perfekt att busa och lämna tillbaka : )
Livet | |
#1 - - Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma:

sv; nej men precis så tänker jag också, ingen mening med osköna jeans när de kryper men de leggingsena är precis som mjukisar och ser ut som jeans så det är verkligen perfekta - lättmatchat dessutom ;)

Upp