Vojne vojne...

Nu sitter vi i soffan och väntar på att min mamma, killarnas mormor skall komma. Hampus ringde nämligen mormor imorse och frågade om de skulle köpa glass i kiosken. Sedan skulle vi alla helt plötsligt följa med, de vara bara för alla att äta frukost och börja dagen med ett ryck. Fick vacker hoppa över detta med hårtvätt då tålamodet började tryta på utsidan duschen. Men nu är vi som sagt färdiga ; )

Kvällen igår var ett ända långt utbrott för Hampus. De skulle sparkas, slåss, spottas och kasta ut alllt vad sängkläder heter. Så när klockan var 21 gick jag och la mig så fick Jonas avsluta, för då var jag helt slut (Hampus med, då han somnade innom 10 min).

Idag har väll fortsatt i samma anda, måste ha stopp i öroen för de går då inte in något där... Eller så är han bara 3 år och vill göra allt precis som han själv vill. Hoppad bara att de snart blir en pause så man hinner ladda innan de börjar om, för nu är tålamods nivån påtok för låg.



Livet | |
Upp