Jul

Nu har jul kommit och gått och alla laddar nu inför nyårsafton...

Julafton började med att killarna fick eltandborstar med spindelmannen på under sängen av Tomten ; ) Vilket var enormt uppskattat, speciellt av Hampus som nog frågat om de i ca 2 månader på Maxi...
De stora morgonpaketet som låg under granen visade sig vara ett PS3 till hela familjen med 2 spel ; )

Jul spenderades sedan hemma hos mina föräldrar som traditionen lyder : )
Super mysigt hade vi det och barnen skötte sig jättefint trotts spänningen på alla julklappar och väntan på att "Kalle Anka och hans vänner" skulle ta slut.
Killarna blev väldigt glada för alla sina paket :D

Stenslocknade vid 20 när vi kom hem : ) Så då spelade mamma och pappa lite tv-spel ;P

Juldagen var vi hos Jonas föräldrar : ) Killarna fick massa julklapps pengar som de köpte tv-spelet "Skylanders Giants" för... Något som de frågat om på Maxi flera gånger...
De är de absolut mest spelade spelet här hemma nu då båda killarna klarar de helt själva ; ) Så de spelar tillsammans och Hampus hjälper Pontus med att berätta vad som skall göras. Superkul :D

Igår fick de beställa var sin figur till spelet (så beställde jag och Jonas 3 andra för att få från alla elementen).
Idag skall vi åter till Överby då jag skall låsa upp min telefon så jag kan återgå till mitt gamla telefonnummer :D
Skall även handlas mat inför nyår då mina föräldrar och syster kommer hit <3

Annars försöker jag att kika i böckerna och anatomin, men de har blivit alldeles för lite :/ men de blir att gräva ner sig i böckerna totalt på skolan direkt efter nyår!! ända tills de är dags *nervös*

Livet | |
Upp