Sjudomen slog till

Denna stackars blogg som ingen skrivet ett ord i : ( Men de har inte varit aktuellt att sätta sig och knåpa ner något här. Har haft alldeles för mycket med studierna, sedan har de varit så himla trevligt här hemma, så alla utom Pontus har haft sig en sväng med magsjuka. Inte de roligaste vill jag lova, men tackar gudarna för att den nästan försvann lite fort som den kom. Men de var inte kul att vara två magsjuka föräldrar och två friska barn. Jösses. Killarna passade på att mumsa både de ena och de andra ut skafferiet och frysen medan deras föräldrar var helt borta av trötthet och sov. Men de svälte ju inte iallafall *haha*
 
Nu har jag massa att ta igen i skolan tack vare detta avbrott, men de skall gå på något vänster. Hur vet jag dock ännu inte, men de får väll ge sig med den lilla tid som finns. Kvällarna är ju ett måste nu någon vecka iallafall. Men de vill jag ju kunna vara med Jonas, men han får roa sig på egenhand nu så får jag läsa igen.... Värst är ändå att jag missade två obligatoriska moment och de var naturligtvis provagningar också... De man sett framemot mest i denna kursen... Hoppas bara att de lyckas sätta ihop en uppsamling snart så jag hinner göra det innan vi faktiskt skall ut på praktiken!!! Men de återstår väll att se...
 
Nu skall jag ta ut maten ut ugnen så kommer nog både make och barn hem när som helt...
 
 
bye bye
Livet | |
Upp