"Jag älskar mig också"

Hampus var så underbar härom dagen. Han satt i sitt rum med Jonas och Pontus och sa god natt, då han började prata om vilka han älskade. -Jag älskar dig mamma, pappa och Pontus. -Älskar dig också Hampus. -Men mamma jag älskar mig också.
Jag blev så jäkla lycklig för att han sa att han älskade sig. De var så uppriktigt och betänkt, inte något kaxigt eller skojade bakom det, han medande verkligen. Någonstans är de väll de bästa man kan få höra, att sitt barn älskar sig själv, att han/hon tycker om sig. Är alldeles för många idag som inte gillar sig själva och får tack vare omgivningen en taskig bild av sig själv och inte känner sig älskad precis som är i stunden. Att få höra att Hampus älskar sig själv betydde så oerhört mycket, att man lyckas som förälder någonstans.
 
Hoppas verkligenatt han kommer fortsätta att älska sig själv och vara oerhört stolt över sig själv, för de är vi över honom.
 
 Våran älskade egensinniga funderande Hampus
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder på killarna, Funderar, Tänker & Tycker, Hampus, Livet | Stolt, självbild, älskar sig själv | |
Upp