Jag vägrar!!

Dagen gick i de slöas tecken och jag klagar verkligen inte. Dock känner jag mig lite stressad på de jag kommer behöva läsa igen så snart jag fått hem min bok. Lite irriterad på att allt inte funkat som de skall nu när NTI uppdaterade portalen för distanstudenterna. Mycket har blivit bättre, men vissa saker har också blivivt sämre, men de som riktigt stör mig är att man inte fick tillgång till kursen före startdatum. Hur sjutton skall jag kunna beställa de böcker jag behöver till kursstart när jag inte kan logga in och kolla vilka böcker de är!! men nu är vi optimistiska. Hinner gå igenom en massa begrepp i Etik och livsfrågor inför betyssamtalet iallafall ; )
 
Denna natten var betydligt bättre, men inte morgonen : ( Jag vill verkligen inte gå upp innan halv sju. Är trött och väldigt irriterad de första minutrana på morgonen och vill få vakna lite innan jag skall vara trevlig *haha* (låter som världens sämsta morgonhumör, men inte riktigt så illa). Men idag vaknade BÅDA 05.15!!!!!!! Hur kan de förväntas att man skall vara pigg och glad vi den tiden, nä inte en chans. Jonas gick upp då han ändå skulle gå upp ganska snart (05.45), men 06.10 fick jag lov att komma ur sängen för Jonas skulle åka och killarna skulle springa efter honom hela tiden, så stackars grannar som fick se en trött, arg, sur och irriterad mamma i nattlinne klockan 6 på morgonen.
Dock tackar jag för att Pontus gick in och lekte på rummet och Hampus kollade på Phineas & Ferb på Disney kanalen (skulle inte överleva utan den kanalen, bästa mutan/barnvaknten när de är något man måste fixa utan barn kring benen) så jag fick ligga i sängen ända till 06.50... Behöver jag ens antyda till att vi var tidiga till förskolan idag *haha* Men lämnade blev de och idag får Pontus vila en liten stund så han kanske kan vara vaken lite längre och så sova lite längre på morgonen igen (annars kommer Jonas inte få någon sovmorgon på hela semestern, jag vägrar gå upp vid 5 med "nu är de dags att börja dagen" ungar....)
 
 
ZZZZzzzzzzz
 
Bilder på killarna, Livet, Utbildning | Disney, NTI, sova | |
Upp