Nu börjar de likna något

Gårdagen gick i ett vill jag lova.
Började dagen med att åka och träna och de blöev två omgångar som träningen fick lov att bli (helt ofrivilligt dock)
 
 
Men tillsammans blev de ett ordentligt täningspass. Kan lova att benen var väldigt möra och sladdriga ; ) Men de kändes gôtt *haha*
När jag kom hem var de bara att duscha och göra sig klara för de var bra väder i Borås så vi åkte till Boråsdjurpark och där blev de ju inte direkt mindre promenerande där ;P Killarna hade jättekul och denna gången fick vi se när de matade vargarna. De stod väldigt extremt synliga och deras ungar var inte heller direkt blyga. Dock grämde vi oss lite i att vi inte fick med kamerna, men de blir fler gånger...
Tjockhudingen <3
 
Sedan lyckades vi hålla de vakan hela vägen hem och hemma var vi vid halv 7. Då var de bara att sätta sig med skrivuppgiften som skulle vara inne vid midnatt. Tyvärr har jag funnit denna delen väldigt seg och faktiskt tråkig då de hamnat om historik om och lagar för alternativmedicin. Hoppas att fortsättningen skall bli lite mer intressant... Var iallafall klar 23.30 och kunde då gå och lägga mig. De var väldigt kämpigt den sista timmen, men klar blev jag. Men ett godkänt=E är jag helt nöjd med då de blivit som de blivit.
 
 
 
Men inte mycket sömn blev de för halv 7 pep klockan för att åka och träna, så de var bara upp och hoppa. Möte syster och köra henne till jobbet (ligger påvägen) och sedan börja träna. Då benen var möra och goa sedan gårdagen valde jag att sattsa på en powerwalk idag och jag får säga att jag är mycket nöjd med resultatet : D
 
 
Så nu får jag börja sattsa på att få ner tiden på 5km : ) De får bli målet nu, för 5km är i ärlighetens namn inte så långt... Man orkar 5km utan att dö på kuppen även om man är totalt otränad bara man håller ett jämnt tempo (sedan hur snabbt de jämna tempot är spelar ingen roll när man börjar)
 
Livet, Träning, Utbildning | 5km, Boråsdjurpark, alternativmedicin, powerwalk, studier, träning | |
Upp