Idétorka och Hampus goding

Åh, idag känner ajg inte alls för att dagen skall börja :S Känns kallt ute och jag har fortfarande lite torka i vad vi skall hitta på. Men de skall väll ge sig, finns ju pyssel här hemma så tråkigt skall vi nog inte ha ;P

Fick ett sms nu på ett flygplan. Mina föräldrar har nämligen bestämt sig för att ta lite semester redan nu och flyger iväg till varmare bräddgrader för en vecka. Hampus sa att han kommer sakna sin mormor och morfar när de flyger och sover borta många dagar. De var nämligen att de skulle sova borta många dagar som gjorde att Hampus inte ville flyga med när han frågade om han fick (han hade inte fått resa utan oss ännu ändå, lite hönsmamma är man allt). Då svarade han "jag följer med en annan gång" *haha* Han gillar att sova hemma i sin säng den killen.

Ja, måste ju berätta att Hampus bad mig klippa hans hår i förrgår. "Mamma, jag trot du måste klippa mitt hår lite här upp. De blir så svettigt när jag blir varm och leker mycket". Så vi fick ta fram trimmern och kapa ner de lite. De gjorde gott för honom och igår när han kommer upp och kollar sig i spegeln så¨säger han, "Mamma, du klippte allt lite snyggt på mig" *haha* Man kan inte göra annat än älska alla dessa underbara meningar som kommer :D



Nä, om vi skulle se på detta med frukost... Kanske kan lyckas kläma in en omgång med tvätt innan vi hittar på något ; )


De hade kanske blivit lite långt där uppe ; )


Men han har ju haft den looken förut ;D

Hampus | |
Upp