Filmeftermiddag

Denna gången var de Hampus som somnade innan jag han att stoppa honom. Får väll se om jag kommer väcka honom eller om han helt enkelt får sova för natten. Hans "kroppstid" är ju ändå halv sju och de är ju inget som är jätte ovanligt för honom. Han hade sovit längre på morgonen om inte en pigg lillebror hade väckt honom.
Nä, försöker inte allt rättfärdiga att inte väcka honom ; )

Jag och Pontus har precis tittat klart på "Dumma mig" igen och nu blir de "Megamind" sedan är de färdigt med barnfilm/program för idag...
Får kolla tablån sedan för att se om de möjligen kan finnas något på TV:n ikväll som kan klassas som bra program...

Dagen hemma med killarna har varit väldigt bra och rolig. Lite (och då menar jag faktiskt lite) saknar jag att vara hem med de. De är båda i en så himla mysig ålder, även om jag nog föredrar 4årsåldern är tvåårsåldern...
Men snart kommer de nya faser och då vete fasiken om jag väljer samma *haha*

Livet | |
Upp