Näsan i litteraturen

Vad har man fått gjort idag då... *hum* De är väll betydligt mindre än vad jag egentligen hade både önskat och egentligen måste ha avklarat, men vad fanken... Imorgon skall jag iallafall ta mig in till skolan och skriva ut alla mina anteckningar och papper, så jag har de utskrivet så de bara är att börja kludda i marginalen och så till att de blir något vettigt av de hela *haha*
Men sedan skall de artikelgranskas för fullt... super spännande (eller vill någon byta?) trodde inte de heller *haha*
 
Blir säker kanon att kunna granska en atilkel efter deras innehåll, då man komemr se till att få med alla bitarna när (om) vi kommer skriva en egen. Så lärdomen är garanterat inte av ondo, men fanken så tråkigt att göra just nu... men de finns ju inte så gott om "imorgon" kvar nu :/ Så får se till att vara produktiv imorgon...
Gillar dock att studera och man märker ju att vissa saker har fastnat under alla dessa veckorna : ) Så något gör man ju rätt ;P
 
Men jösses vad man frå ifrågasätta sina egna värderingar och funderingar. Allt är inte lika självklart längre och man måste alltid vara beredd på att omvärdera sina egna ställningstaganden och framför allt lära sig att motivera och ha källa till de man anser sig tycka, veta. Så de blir en del djupa frågeställningar emellanåt, men de är underbart, för man utvärderar verkligen..
 
Livet, Utbildning | litteratur, sjuksköterskeprogrammet, studier | |
Upp