Seg motiverat nu...

Kvällen slutade med att de var en ledsen Pontus som somnade med mamma i sängen. Han var så trött, men ville inte somna alls. Men de tog inte många minuter från att tårarna slutade och gossandet med sin gossedjurshund gjorde att han somnade.
Så dagen hemma med killarna var riktig rolig : ) Hampus målade dessutom hela familjen på ett papper :D Vi var så tjusiga så.. Skall lägga in den bilden senare...
 
Idag är killarna och får pedagogisk "underhållning" av sina förskolelärare : ) Medan mamma lär sig mer om artikelanalys... Hade nog hellre varit med dem idag kan jag säga, men nopp... Skall fixa till de sista så skall gruppen sitta och vara extremt arbetsamma imorgon.. För då måste de bli färdigt och innehållet måste vara av vikt. Men efter torsdagen så är de endast tenta studerande som gäller!! Kommer att begrava mig i begrepp, tolkningar, teorier och vetenskapligfakta. Sedan är de bara att hoppas att någon skall fastna där inne ;P *haha*
 
Nu skall jag ge mig på böckerna igen, så jag kommer någonstans... Men detta var nog de tråligaste vi gjort hittills i kursen... *blaha blaha, bläää*
Livet | |
Upp