En helg med nytt

Då var helgen över för denna gången också, och lika fort har den gått denna gången också.. Men fördelen är ju att de alltid kommer en ny ;P
 
På lördagen åkte vi till Torp och handlade. De blev tre tröjor och ett par skor till mig och satts med bits till Joans. Värsta var väll att han egentligen bara behöver en av alla i lådan. Men just denna måste vi ha för att kunna byta bromsklossarna på bilen, så de var ju bara att betala.
Mina nya snygga skor
 
Hemma igen var de dags att äta lite och sedan var de bara lördagsgodis och mys som gällde. Kvällen för oss vuxna slutade som den egentligen brukar. Jonas somnar i soffan och jag sitter och kollar färdigt på någon film, väcker honom och går och lägger oss. *haha* romantiskt värre ; )
 
Idag var jag och bytte strl på en av tröjorna (fast på Överby) och köpte ett par skor till Hampus. Han fick ju vita att ha nu under hlst och han älskar dem, så de var inga glada miner när de hade blivit smuttsiga av lek på förskolan, så de fick bli ett par att ha på förskolan också.. Hampus var nöjd för han kunde både ta på och av de helt själv : ) Så de vill han köpa.
En tur hem till min syster tog vi också för att span in hennes lägenhet som nu äntligen är färdig efter totalrenoveringen : ) Snygt blev de och hon kommer nog att trivas kanon : ) Massa snyggt!
 
Imorgon är de litteratur läsningen som står på schemat och sedan skall Hampus, Pontus och förskolekompisen hämtas för masas lek och förhoppningsvis lite minder bus ; ) Så en späckad dag imorgon...
 
 
Livet | |
Upp