Myskväll och ny helg

Nu vart de en ny helg som faktiskt tar sin början : ) Annars brukar jag ju slriva när den är över *haha*
Igår hade jag och Jonas riktig fredagsmys, de bev räkor, aioli, vin och en film. Super mysigt :D
 
Denna helgen vet jag inte vad vi skall göra, inga direkta planer alls, så de är väll bara till att börja spåna. Skulle behöva få ner lite saker till förrådet och köra iallafall 2 maskiner tvätt, men de är ju inte allt för roligt för barnen, så något mer får vi väll hitta på ;D
 

Redovisningen gick bra fint, men nu i efterhand hade jag valt att göra de lite annorlunda, men de är väll alltid så. Är iallafall väldigt tacksam över att vi har en seminarium grupp som vågar diskutera och prata kring olika ämnen : ) Blir betydligt enklare att uppfylla kraven om en aktiv diskussion då ;P *haha*
Men denna helgen skall jag läsa lite omvårdandsteorier, så jag har en bild av jag kan/vill obeservera på vårdcentralen. Då min observationen skall refereras till någon av 5 omvårdnadsteorier. Den är dessutom examinerande, så de kan ju vara bra att vara väl förberedd inför den : )
 
Fick fixat en plats för alla mina skolgrejer iallafall. Har legat utspritt i hela lägenheten och de har inte riktigt varit optimalt om vi säger så. Ungarna har tack o lov inte angripit mina (inte fullt så billiga) kursböcker. Men nu ligger de utom räckhåll för små nyfikna fingar som väldigt gärna vill kika och se vad de är mamma läser om.
 
 
Livet | |
Upp