Vardagen rullar fram

Tisdag och onsdag har spenderas på högskolan 9-15 men studiegruppen : ) Vi har arbetat med vetenskap och kunskap, gjort intervjuer och analyser av dessa. Idag blev vi helt färdiga och upptäckte att vi hade varit lite över ambitiösa, men de blev jäkligt bra så jag tror de kommer bli en kanon redovinsning ;D
 
Tyvärr har jag varit helt slut så jag har nu somnat i soffan vid 19 två kvällar. Vaknat igen vid 20-20.30 och sedna har jag fått satt mig och läst litteratur och referenser. Men nu är de klart och de är dags att börja på "Etik". Haft föreläsnigar i kommunikation tidigare i veckan och nästa vecka skll vi ut på vårdcentraler i tre dagar. Jag kommer att befinna mig i Vargön och de skall bli jättekul att få komma från skolansmiljö lite och få se lite av de vi har läst i praktiken. Även om man varit på vårdecentralen ett x- antal gånger sedan barnen kom skall de bli intressant att se vad en ssk faktiskt gör på vårdcentalen (de dagliga arbetet).
 
Killarna klippte sig igår. Har ju helt glömt (inte funnit tiden) att visa hur Hampus nu mera ser ut i håret ; )
Super coola killen som ut ropade "- jag ser ut som *pip*s pappa!" De var där frissen var inspirerad ifrån :D
 
 
 
Idag blev de även bestämt att på måndag skall Hampus ha med sig en förskolekompis hem : ) Jag har egen studier så jag tar en halvdag och hämtar de vid 14, och sedan kommer hans föräldar och hämtar honom vid 16.15. Hampus är super glad då han velat detta länge, men de aldrig riktigt funkat i planeringen från vårt håll eller de andra barnet, men på måndag är det dags : ) Stora killen!
Livet | |
Upp