Biblioteksbesök x2

I förre veckan tog jag och Marita och besökte biblioteket. Jag skulle kolla efter en bok och det är alltid lika trevligt att ha med sig Marita.
Men som vanligt kommer jag ut med betydligt fler böcker än vad som var tänkt från början *haha* Fick även övertalat (prakat på) Marita tre böcker som jag läst som hon gott och väl kan läsa.

Dessa är böckerna som just nu skall läsas. Den första boken "Själlös"
Är redan utläst och de följande två i den serien som finns översatta "Chanslös" och "Hemlös". Gillade nämligen den första bok så på fredagen åkte jag till biblioteket igen och lånade de följande böckerna innan jag påbörjade någon annan. Nu är även de slut. Omdöme kommer senare...

Så nu skall jag påbörja "Matchad" av Ally Condie... Får se hur långt jag kommer ikväll för sedan blir det en massa julfirande och sedan en del PowerPoint underlag att läsa, men kvällen finns ju alltid 😋👏


Böcker 2013, Livet | |
Upp