Första inlägget 2013

 
Nu är de inte jul längre, även om all denna nya fluffiga snö kan ge dessa tecken. De är nu mitten av januari och jag fattar inte att tiden kan gå så fort. Men de gör den vare sig man vill, räcknar med det eller inte, tiden är konstant.
 
Tentan fick lov att vänta, då de hände lite för mycket här hemma, så jag skall boka in mig vid omtenta tillfället den 23 feb istället. Men ännu är inte kursen helt klar, har ett seminarium kvar, skelett och muskler (rörelseappartaten). Sedan måste jag redovisa sinnena vid de omtillfället då jag låg hemma i feber när de skulle redovisas : ( har varit så jäkla typiskt med sjukdomar och skolan nu... Men de skall väll vända de med ; )
På måndag börjar nästa kurs och den kommer handla mer om betötande med patienter och den äldre patienten. Kommer garanterat att bli intressant och i denna kursen har vi mer praktik också, skall även lära oss fler praktiska moment :D Så de är en del att se fram emot ; )
 
Killarna växer så de står härliga till och man märker verkligen att de börjar att bli stora nu, de mognar i lek, tal och förståelse och skaffar sig en miljard nya frågor per dag, många som mamma och pappa inte kan svara på ;P Men man försöker iallafall *hihi*
 
Gjort om lite hemma har vi också hunnit med och de blev så himla bra och fint... Nu trivs jag super, och de enda som skulle kunna göra de lilla är nu ett vitt vardagsrummsbord, men har inte hittat något som jag helt 100 på ännu, men de ger sig väll ; )
 
 
 
 
 
Sovrummet fick skjutgarderober och i vardagsrummet åkte vitrinskåpet bort och ersattes av två lackhyllor och expiditen som killarna hade pyssel i, för pysslet hamnade i malmbyrån (tv-bänken)... Så de blev luftigt och öppet : )
 
 
Livet | |
Upp